Saturday, February 04, 2006

Viktor & Rolf X Dior Homme





現在春裝快上架,各大潮誌潮人時裝人紛紛爭崩頭鬥快講06春夏......其實都SS runway都行左十世,06 AW而家都進行中,都唔知係咪嫌我地既四季轉得唔夠快。著我就無本錢同人鬥快,講我都仲可以爭一日長短。我講06 AW仲唔快過全部人~Ahahahahha.....(fade out)

Dior OWN>
不深究Hedi的inspiration來自哪。(好可能來自外星人........應該季季都係;更懷疑靈感來自Vikto & Rolf,是Viktor與Rolf本人,不是衫)
批相黑到你盲,有幾張我只見得到model個頭。Kate Moss毒海沉淪過後係咪回頭是岸我不與置評,但Dior Homme今冬都跟到足,飛起Pete之餘都將回歸上流。衫繼續tight,不過褲就闊左。至少不用吸毒去著,但現代褲還是有的.........
不用踩鋼線去著是最得我心既Dior,且看我幾時own埋佢。
Wyman下下講,你又何時見到佢著到Dior men咁?今次個彊屍伯爵look都可以襯Halloween先著為快條領巾及西X牛褲都熟口熟面,類似的雙褲頭香港都玩過。
諗到新野再講。
VS










註:我的中文也很差啊~但呀信你寫得還是比我好~我是不是很書面呢?hohohohoho我何嘗不是面對behind schedule的FYP, 又何嘗不是mind block.部ibk仲日暫污穢....................

下期預告:encore 06 AW? $18買起Kylie Minogue>"ppaper"?



VS









似唔似?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home