Monday, February 11, 2008

Just like this


睇"Jasper"呢個最新MV之前,係聽到木村Kaela新single之前,原來我未真正愛上Kaela。
Kaela撞上nu-rave (visually),除左令我愛上佢之外,仲令我重新穿上就死之nu-rave neon outfits.(首歌同MV我都一樣咁鍾意,全日loop住) 係紅當當既新年, 我件金色大褸太單薄之際,好在仲有螢光黃可以係重重紅衫中照出一條血路。個vid仲令我有去蒲既衝動。
之前首"Samantha"錯到離曬譜,今次兜得返有餘,咁就祝位位年年有餘啦吓。

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home