Saturday, November 29, 2008

impeccable princess KKKKKKKKKylie
















零八年不是好年,我到昨日為止都恨不得skip左呢三百幾日。但感動的兩個小時就已足夠顯得等待與難受都有忍耐既理由,昨晚,我夢想成真左一次。雖然production is less than perfect, but who care when tats Kylie, 我來是要看Kylie, 而且Kylie的tour都著重於她本人的visuals多,配以非常hip & contemp既graphics effect,有無大型機關都無相干。沒有如showgirl homecoming般唱了那麼多舊歌,始終也是X tour,有些老fans可能會對新歌陌生,我就新舊都一樣咁鐘意。The gayest moment: Your Disco Needs You; THE MOMENT: The One(我以為只有少數人同我一樣咁鐘意呢首歌,就算佢以後走向任何方向,都會得到我既支持,因為我愛佢既taste)。人人都要向前看,but Kylie can do no wrong.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home