Sunday, April 02, 2006

「你搭錯車呀!」

唔知大家有冇留意到爽浪新出個廣告?我自己好鍾意。最先吸引我的,是配樂,有點類似「假如愛有天意」的感人樂章(配樂好緊要﹗而家個個對住電腦)。再看畫面,那是一幕搭火車戲,車站上人頭湧湧,焦點落在一個正在上火車但又有點猶豫的男人上。未幾,有個斜面版的章子怡追過來,對火車入面的男人口o翕o翕唔知講乜,最後仲仆埋o係地。呢個時候,有個小販走過來叫女人食爽浪,女人食完大叫:「你搭錯車呀﹗」男人驚訝,火車急剎制,鏡頭竟有震動來配合,第一次睇真係笑o左出來,夠低能我鍾意。全片拍得極有民初年代感覺,配合音樂,很有感染力。爽浪那些紅紅綠綠的包裝袋,在穿著啡黑色舊衫的人們的對比下,非常突出,好!最緊要係比段片扼到,以為係乜事,點知係香口膠廣告。

在某討論區入面,好些人都讚呢個廣告好睇好有創意。好睇?呢層當然。但好有創意嘛,又未至於。我覺得個廣告意念幾正路,都係從爽浪的基本用途出發,構思了這場火車戲,說穿了就係用一段片段吸引了觀眾注意後,再交代產品訊息。哪個廣告唔係片段來?係,之不過一般廣告都係Hard sell到極,一開始就知道買乜,好似相機廣告永遠都係搵明星周圍影;麥記的飯Tastic就係咁飯Tastic煩到嘔。而爽浪那類廣告的分別在於:一開始唔會交代產品訊息,要睇到落去先知。片段可以無厘頭可以有意思,總之就天馬行空有違「常理」。這樣的招式,以前Sunday用得多,用得仲勁。

縱使這類廣告夠Eye catching,但客戶通常都會嫌呢類廣告百搭冇性格,還是Hard sell穩陣,所以大多否決這類廣告出街。於是,客戶說話入面10個有8個廣告都係沉悶乏味又單調。而爽浪呢個,只是在一眾悶極的廣告下先脫穎而出,感覺上先有新意,正如當全世界都是醜八怪的時候,五官端正都可以變做天使。再配合音樂、畫面、幽默,令到人留下深刻印象,有機會我都想睇多幾次。

有人話過,唔理o個件事/廣告係好係壞,總之有Noise最緊要。姑勿論對與否,這個廣告都係成功,至少有反應(我也在此胡扯一番)。也至少,唔會見到Extra曬駱駝那種演譯方式(佢仲夠膽死出隻駱駝公仔,頭上面有個太陽的,雖然幾趣怪)。

PS.亞視又有十大廣告投票,今年係第12屆了,大家不妨上網望望。
http://www.hkatv.com/special_events/06/tvc_award_2006/

2 Comments:

Blogger ahshun aka bjornho said...

最近至愛: 買飛佛

9:33 PM  
Blogger 丟罅猩 said...

賣飛佛 out左十世啦。我話,呢O的先至叫post & update!!!發up phone中..........

12:59 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home