Saturday, April 29, 2006

match point

又來一次大洗牌,究竟我仲有幾多個過去可以拋低?業就快畢,最後的機會都miss埋,現在每日都不知為何而努力,可能只為畢埋個業,搵份普通的工。"不要做好人,只要行好運"是Woody Allen電影match point的宣傳slogan之一,很喜歡政治不正確的電影和故事。結局都在掌握之內,影評說今次少了人生道理的說教,因這回要教的道理就是人生根本沒有道理,做好人不見得有好運,做壞事也不見得天地不容,一切全憑個"運"字。正所謂一命二運三風水,四積陰德五讀書,對我來說都算是點點安慰。不到最後一刻也不知是好是壞,至少也該堅持到最後等開估,真係少D心力都唔得。命運在我們背後都做左好多野,爭在我地有無命睇埋台戲。
p.s.問題二:哪又如何得知是最後一刻呢?正如朋友勉勵道,我不會有事,只要再充電就行,我說:哪你告訴我這次充好電後還可以向哪裡出發?我可再找不到了。 I'm no fucking artist nor star, i'm just fucked up.

4 Comments:

Blogger 大口 said...

好野,占士你出動了。近來工作一波二折(未到三),大腦停頓中。

所以話順其自然,人就係這麼渺少,連好事都冇保障,壞事未必要坐監。公司裡好很多人食煙,但我自己就堅決唔食,為左唔想死得咁快。但係,頂!往往聽見食二手煙的人出事先。

7:24 AM  
Blogger 丟罅猩 said...

所以不如你都食埋一份啦,當為健康著想。

11:42 AM  
Anonymous Anonymous said...

Time to have a new plan. Coz this character will end very soon. And other page is going to start. Life is not that dull, is not that meaningless. Even we can't do any BIG things, we can also make our life colorful. It depends on how u see life as, how u act!

12:29 AM  
Blogger 丟罅猩 said...

可能你會覺得我幼稚,但我真係有諗過:舒舒服服咁過一生係好,但係唔係我想要的,平凡的人呢個世界多一個唔多,少一個唔少,堅持同執著都係一種生活方式。

1:49 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home