Sunday, February 19, 2006

bagaszine


我覺得自己都算係咁,未有新衫買之前就睇下袋囉,咪下雜誌都好,做好血拼的準備。行開行埋都唔覺得有咩好看好買,流連程度到自己都覺得厭悶。香港的好在於compact,地方細細咩都有得賣,但係咁細好快就行畢了,對我這些(window) shopper之輩來說。最後手段係睇下免費雜誌消磨一下時間,如果不是怕阻街,我可以係書得起看完數本雜誌,不過那兒已有很多書釘打死曬係度,還有我不大喜歡他們的服務態度(可能我不是熟客吧,不善於與陌生人吹水,沒辦法......),試過request一本N。magazine的back issue,良久沒有回覆,我都已記不起的時候竟然比我係佢地書架的當眼處發現有一千零一本,都唔諗得咁多,比左錢先算,後來先回想點解佢地有貨到都唔通知我?其中一個可能係本書just arrived,可惜我唔信。從此在書得起我都只看不買。不過近來咁dry,都係時候要買些雜誌補一補。
到手的是I heart Chloé tote bag, though overpriced, i like it anway~但係街上見到有Bernhard Whillhelm同pattern唔同款的出現,又抽起我條筋,仍然想買個back pack for summer。

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home