Sunday, February 12, 2006

袋,係要常換的

出過圖post,比人話無心機,人地D文筆咁通順流暢,你個D字(係字,連文筆都唔配)就睇唔明,X!我今日就出字post!
時裝最賣錢的item係咩?不就是袋。昨日與三名後生仔傾左一個鐘,題目都離不開時裝,潮流(係呀,我個畢業論文題目就係潮流雜誌,時裝。咩話?你都想做?好丫,你做埋我個份丫)。雖沒有獨步見解,但每一句都係打從心底的由衷之言,要知是次我並無比車馬費佢地,連我請飲野佢地都話唔使,我相信佢地無虛言,因為講到衫,我地都發光。男裝衫難買,鞋與袋都算係當中表表者,不過今日唔講鞋。講袋,因為我近來想買袋。時裝就是你有一日會感到厭悶的,timeless的不叫時裝,叫style.所以有人話你有style,不代表你好潮,vice versa.我憑畢生精力盡量避免與人撞衫,試過撞到正,非筆墨所能形容,所以我買得比較小心。袋我更加唔想撞,不過男士們在港買袋又有幾多選擇呢......Porter, Gregory, agnes b.都不用提啦。LV, Gucci我又不好,咁點呢?瀟灑到唔用袋又不行,我的銀包(那些喚作clutch)大到可以手拿扮演貴婦,或夾於腋下扮演同胞。幸好早些年前遇上Jeremy Scott,基本上他的所有袋款我都喜。我後知後覺,買入之時已沒人用了(因他的袋出名在不耐用,快殘),我更名成言順樂於擺上身,源用至今(我共有三個,全都是signature pieces,最近也破例為他買下backpack,最耐用,因為係同Porter合作推出的。又係Porter............)。如果唔想撞袋?當然就要一個獨一無二的,所以最好自己做一個,包唔會撞啦。不過此終都係手作仔,一來唔耐用,二來用得多弄髒了我又唔捨得。終極選擇就係女裝,香港無及特別款(通常都唔好用)。呢三項做過曬,都仲有個choice叫vintage,即時upgrade你品味。Bernhard Willhelm就提得多,袋我都有兩個,但靚野又點會嫌多,我諗住再encore.仲要係紅色backpack款,心血少D都唔敢擺上身(絕對唔係近一季係街度撞到九彩個幾款)。現在男人可以次次換,又唔會比人笑,更唔會比人話姿整的袋,怕且就只有避孕袋吧。大時大節又到,我都考慮送個袋比某某(唔好心邪)。
笑話一則:友人話見到又聽到有兩個中學生係街度指住個現時好流行的backpack話"呀~我都想買個geography袋呀"。

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home