Wednesday, February 15, 2006

舊情人

街上一對對的痴纏戀人們看得人眼冤,我不是沒有情人,但昨天我可是孤身一人走在街上的(正為當晚張羅),忘記了往年是在什麼情況下渡過情人節,應該沒有上街,因為意志力薄弱小小的人都會比滿街鮮花生葬及打冷震打死,今日又點會係度X-up.有愛侶的請珍惜,無情人的總會有天遇上,但有無人諗起"舊"的情人呢?
唔係你上禮拜飛起的那個,係日日叫你"早D返屋企"同問你"情人節去邊,要小心D"個兩個。年輕人總埋怨家中兩老唔比拍拖,唔比出夜街,說父母總是不明白年少青春的自己。你面前那個地中海老伯及發福黃面婆都是從蜜運拍拖結婚一路走來,他們年輕時的浪漫激情也許不比你少,到了今天你能想像實情是十多年的努力嗎?中國傳統的家庭觀念都打壓了父母在孩子面前一對的形象,彷彿在孩子面前談情恩愛會令自己及仔女落地獄,見到父母親熱就一係心理發展唔平衡,一係就必會"我想試"。唉........其實而家D後生,你就算咩都唔做,佢地都會落地獄,都會"想試",都會心理唔平衡啦。從子女的角度出發,我們又何時對兩老的情路情史表示尊重?看在眼裡都只是一片肉麻,但他們也許和我們一樣,受盡父母反對,排除萬難才走在一起,或是一樣偷偷摸摸地下情。今日你呀媽睇你條仔唔順眼,你何嘗唔係不能理解呀媽點解會揀呢件呀伯做老公。下次當你睇到就快嘔之時請幻想一下兩老比較年輕,還有點看頭的畫面,提醒你自己,他們也青春過。成件事即時好睇好多,幾花樣年華~
友人被媽媽帶往一同捉姦(爆!),說忍了多年已不能再忍,是時候讓他明白家中的真實情況。初時我還說伯母為何不等到他學成歸來後才相告知,早說可能影響學業呢。到了今天,我理解伯母這一著不無道理,她只是一個被背叛的女人,還有一子,撐到今時今日,不是我們可以一言一語給與批判的。不過都唔係父母獨大,你地都後生過,知道我地要拍拖,要玩又點勸得到,勸都無用...................咁你地仲勸!仲煩我!係咪真係劇情需要?唔通沒了這些阻撓我地先至會心理發展不平衡?

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home