Friday, February 10, 2006

真偉大

undercover和sillything的聯名新作,如圖。

靚嗎?

唔多覺。在我心目中,undercover的圖案應該走怪異路線和多元化,好似o的骷髏骨呀、怪物呀、內臟呀之類,斷唔係單單這個圓菇碌加個U字就話係new u mark的,好似舊磁石呀, you know? 喂,你可能會駁我:「undercover乜都玩過晒啦,有o的咩o野未玩過?骷髏骨出過、骷髏骨搭怪物又出過,間中都要單調o下架,係咪先?」係,冇錯,清一點係好,但點解唔畫個太陽落去?或者月亮啦?再唔係太陽嘴月亮試o下囉,斷唔係單單這個圓菇碌加個U字就話係new u mark的,真係好似舊磁石呀。作為登陸香港的頭炮,點解用舊咁單調o既磁石做Tee圖案呀?

我係咁諗的,三分鐘前。

但而家又覺得佢幾得意了——當我將個圓菇碌看成為塊面,個U字看成個鼻,下面一橫看成個口時,嘩,即刻卡通o左唔知幾多,磁石o既感覺唔見晒。我個腦入面仲幫佢加埋手手腳腳添。

於是,呢件Tee就盛惠$780,仲可能爭先恐後打死罷就咁衝去先買到。

那麼,乜o野咁偉大?高橋盾?TK?衝去買班人?"new u mark"?定係舊磁石?

呵呵,當然係我個腦啦,將個咁乏味o既標誌睇到咁卡通,係咪先?不過就送俾我都唔會著,本人唔係sillything工作室團員啊,不會說「本當,大感動」的。

(千祈唔好留言話個mark本身己經係個人樣呀,只會令到我個腦更偉大架咋)

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home