Wednesday, February 08, 2006

SHITS

Guys, im switching back to english, just for 1 day. Shits, we made a lot of shits everyday everwhere. Today,i shitted all over myself...........頂,我知道我唔轉返中文真係搵鬼睇,香港英文文盲多。今日興高采烈地上textile design課,做printing.終於一日不用對著文字,開心都來不及,點知個口笑得太大,真係食左屎都唔知.......今次個topic係equestrian同時為一sch function的t-shirt design contest,,宗旨在提升大學生對馬術運動的興趣(?!).......大佬呀......邊間U有馬場呀?頂硬上。開場自己洗silk screen已經係笑話,用個刷刷落去泥啡色顏料度直頭似係洗緊屎坑,我同白靈兩個都係咁eel....eel...eeel,高潮係洗完之後lab tech出場"個邊有D新淨的screen喎"......................我地好似Paris & Nicole in Simple Life.無論我落手去印,或是tutor親自操刀都係出事。最後出來的較果又似sm,又似bra, what da...........
<開頭都好地地 有相為証>
後面靚好多>








SnV vintage 斷碼 deadstock>

2 Comments:

Blogger 大口 said...

哈哈,好鬼高難度啊,窺佢諗得出,至creative係佢啦

2:39 AM  
Blogger 丟罅猩 said...

我覺得佢遲D真係會起馬場囉

6:11 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home