Monday, February 20, 2006

無印極品


上個星期不知做乜總係提唔起勁,乜都冇Post,乜都冇做。別人話我是來M,如果是來M也好,起碼也知道點解。反而為了這包白朱古力士多啤梨,我連跑帶走咁連續兩日踏足朗豪坊7樓。

早幾日,一位同事剛剛從日本出差返來,帶了盒白朱古力士多啤梨作手信。我很貪心,食o左好多粒,因為真係好好味!好好味!好好味!點講好呢?本來我不是太鍾意白朱古力,因為她不像黑朱古力般,有可可的甘香,很奶,真是一粒起兩粒止,連嗜食朱古力和甜品的我都吃不消。但有了清新而酸酸地的士多啤梨在,那股濃烈的奶味就冇訂企,令到白朱古力易入口得多。這是士多啤梨才有這樣的效果,還要原粒才行,因為脫了水的她口感鬆化(我想不到更佳的形容詞),配合表面上類似種籽的東西,有得o趙o下,非一般士多啤梨醬所能媲美。反倒是黑朱古力配上士多啤梨也不行,因為可可味會蓋過士多啤梨味的。

至於食時亦有不同的感覺,就像食麥提莎般有不同食法(低俗是廣告的問題)。你可以放入口中,慢慢感受同忍耐白朱古力那種奶同甜,待士多啤梨出場後刺激味蕾,把奶味一掃而空,頗有「終於等到」的感覺。或者放入口之後即刻咬爛佢,酸甜立刻混和,就好像「品嚐」著士多啤梨味奶般,幸福滿瀉。所以嘛,白朱古力同士多啤梨的真是Perfect match來。

那天我放工之後,說得好聽點就係想重溫呢種感覺,其實就係自己為食唔夠喉,於是動身去買。香港那裡有這些人間極品賣呢?無印良品。記得上年已經在那裡買過來食,但之後想買又冇,至明白原來他們的食品真的是季節限定的,不像坊間好多寫著季節限定的食品一年四季都見到佢個樣,最明顯的例子是Melty kiss。唔知而家有冇貨呢?二話不說就搭車去旺角朗豪坊睇睇了。其實我是在紅隧轉火車的,當然旺角都方便,麻煩在是朗豪坊真是太豪太大座,行街係好,但帶著好想食好想食好想食的心情上去7樓,搞到好似登山咁,慘過真係登山。企o係度等升降機又難以平伏我按捺不住的食欲喎!

好了,幾經辛苦終於來到,那時9點幾,應該未收工o卦。但點知佢問口落o左閘o喎?唔知搞佢乜鬼提早收工,嘩,心情真係直跌谷底,晴天霹靂,十萬個失望,就好似封面寫著冇格的AV原來係有格一樣,得個睇字,還要是無奈地看。好,冷靜幾分鐘,平息了失望的情緒之後,立刻從谷底爬番上來,轉戰地點去零食物語搏一舖。「邊度有零食物語?」「邊度有零食物語?」「邊度有零食物語?」.....心入面不停問自己呢個問題。一輪搜畫之後卒之俾記起女人中心有,於是直去啦。點知又係冇,度了間舖幾次之後,買了一排同是M字頭的MEIJI士多啤梨朱古力食算。唉,真係比不上,不是那隻感覺。

第二日再接再厲啦,卒之俾我買到啦!但成$22包啊!就是大家見到的。包包的粒數不同,因為每粒士多啤梨的大小都不同。我一次過買了兩包。第一粒帶著失而復得的感覺,所以份外美滿。一粒接一粒,在步向火車站時已經KO了兩包,感覺如何?

想嘔。

冇錯,雖然好好食,但兩包已經係極限,始終白朱古力都係好奶。儘管如此,她始終是極品零食來的,冇損我對她的愛戴,諗起又想食,果真食色性也。大家都點買包試試啦!季節限定!季節限定!季節限定啊!

至於黑朱古力其實都有佢o既最佳配搭的,就是蕉,有機會再說。

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

睇完你篇野...只係識不停咁笑...=.="
最近仲係好忙?~~

4:23 PM  
Blogger 丟罅猩 said...

我都有食過呢Dchocolate strawberry,仲係日本帶來的手信。睇完我即刻走去雪櫃搵,點個剩返個吉盒......

ps.omg!原來個blog真係有人睇!兄台,賞面。

12:07 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home