Tuesday, February 07, 2006

第一次

你的第一次係點o既呢?我的第一次就係你地而家見到o既了——冇錯,這是我第一次寫Blog,唔計自己Blog那次Testing的Hello。

「咦,你唔係個個星期都要寫o野交稿的嗎?」冇錯。「你好愛文字嗎?」麻麻。「你無處發洩嗎?」看看邊方面。「咁仲寫?」冇錯,本人的確係每個星期都要搞盡所餘無幾的腦汁寫寫寫(其實係打打打),就算冇貨到都要繼續寫(打),等於AV工業那些汁男一樣,冇都要「打」到有,真累人。點解仲要寫,就係有些東西唔可以係o個度發表囉,好似呢o的:

話說今日晏就訪問某位Dj,佢平時俾人o既感覺都幾搞笑的,但真人竟然係串串地,叫佢駛架車去附近又唔多願意,態度差(未至劣),一副不耐煩的樣子,好似趕時間咁(我地冇遲到),問佢:「可否影o下架車入面呀?」「有乜好影o者!」「可否擺o的鬼馬表情呀?」「冇!」一句好爽快咁拒絕o左。不過,佢果真係Dj來,得把口,最後都合作就範。我同事就三番四次咁利用語言同動作,包括用筆記簿遮住中指來表達對佢o既不滿。我就不以為然,當睇戲囉,至緊要交到差。或者佢真係多o野做同趕時間呢,每個人都有情緒o既,少少都可以接受。之後訪問都冇乜o野,有講有笑。總括來說都尚可。當然,如果一開始和顏悅色的話就梗係有大將之風啦!又當然,太衰的話咪寫衰o的囉!個遊戲係咁玩架啦,呵。(等我做o左老闆o既時候就會咁玩。)

其實,十個Artists有9個都係咁上下,冇咩奇,奇就奇在有o的係因為唔鍾意某些POSE而唔合作,有o的就因為肚仔餓而黑面,咩原因都有,得啖笑。咁有冇邊個好呀?有,Janice囉,聽講很Nice,初出道時來公司接受訪問,之後竟然同晒所有同事(包括Art)握握手做朋友。咦,會唔會多o左?唔會,女仔唔嫌多,只要唔係老o既醜o既豬扒o既,就可。

呼籲:快點加入傳媒行業,一齊打......唔係,係握手。

2 Comments:

Blogger 丟罅猩 said...

ah~hahaha~e.......我想知喎.....係邊個呀?
妖,後悔請你來呢個blog囉,你D中文咁好,頂爛曬個市。

12:50 AM  
Blogger 大口 said...

呵呵,寫得好睇咪得囉。佢個名有三個木字架, 呼之慾出啦。

2:40 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home