Wednesday, March 01, 2006

不是休息的時候










Mariacarla Boscono
數數手指,又見到死線,我心情樂觀的時候還好,自覺做得來,心情稍差之時,就會好像天塌下來,按不住panic.
為了講句"我好亢奮",再次打開hi-fi(可知我為左做好最後呢次的文字功課,沒聽cd良久,聽音樂我會冥想:腦袋只會浮現影像,不見文字)。沒有聽得太多就磅水,封面幾靚,姑且冒險一搏,手風還順,一額冷汗,(幾舊呀大佬!)。最磞緊的日子都想鬆懈一刻,放入剛買的cd,開始不應該的relax.
回顧上週,都算做了好些有意義的事(在於我說來就是了),例行的買,感動的睇。城中潮人烈士都會去的I.T大減價我都有去,一兩折,點都要比下面(我都可以好潮ga,唔得咩?)。我到之時已不早(尚未開始),人龍尾到了D-mop,其中夾雜不少有形士,大家都互相打量一番,這就是潮的招呼。個個都拿著電話call這個call那個,看看有否熟悉的朋友同場,或打聽有沒有同道排在更前的位置。我吹著冷風,沒有門路,只有靜靜等候,幸好剪短了髮,要是咁樣比風吹法,變成披頭散髮,仲點在人海中形出個未來?
入到場又是另一場戰爭,平日再有manner的男士們都放下紳士面孔,不怕被女友看到,因女士都在戰場的另一邊低頭試鞋,"唔理你搵衫個樣點醜,總之未幫我搶曬DLimi返來前就唔準走!"都說環境氣氛影嚮深遠,I.T苦心經營moody場景是有其用的,可惜同場其他顧客都有錢出錢,有力出力,齊齊打垮I.T千年道行,一年兩次,有早無遲。面對如此震撼人心的場面,我的購物心情早已盪然無存,都係想買件靚靚地,出街唔會撞到正的衫,現時全掛在眼前就當然食不下,其實早早行過都不見有什麼貨好等到大減價。遇到很久不見的ex-同事,因為佢的原故,我拿了第一件衫上手。不是要買的,兩眼後覺得還不錯,黑色老土風褸,幾年後還行,要。 買開條路帶了我到女裝部,女裝不嬲都比男裝靚好多,一個唔該搵到件中性的我又迫得入,人生幾何。皇天不負苦心人,搵到件Anne-Valerie Hash black scarf shirt, fit,靚,要。再行過些小到袋部,見到個Karen Walker tote,情意結.算。我又懶,人又累,感動的睇就下次再會。
只有時裝,音樂,是非能令我起死回生,三種我都不缺,人生就此圓滿? 噢!說漏了愛情,那我可升仙了。
補遺:買下的CDs是Mew > and the glass handed kites, Röyksopp > Melody A.M. > The Understanding, Télépopmusik > Angel Milk, 謝安琪 > KAY ONE PLUS
買下的老土風褸是Raf Simons

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

喂喂,你d文筆好左喎....
初初睇,仲以為開始有第四個人寫blog添,你一個朋友唔會傻到一早去I.T,另一個朋友有職病,唔會寫錯字!

如果唔駛register咁煩,我都好想參加呢!

p.s. 有形>有型

10:04 PM  
Blogger 丟罅猩 said...

知道喇..............kapo............
(maybo!搵人同我係學校..................)

3:08 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home