Friday, March 03, 2006

衫的季節












06/07 AW紛紛出籠,看得人目不暇給。夏天未到已叫你諗定冬天著乜好,一條龍服務,原來時裝界都有。最精采的Paris fashion week,都只剩Comme des Garcons, Junya Watanabe及Martin Margiela未見影,哪怕你還來不及消化,天橋都快要拆了。現在說來冬雖是快,但講完到遲些真正返貨都唔記得啦,況且你眼下看到的心頭好,又有多少會在時裝店的衣架上重遇呢?
靚還靚,可買又可穿的都不多。Balenciaga, Givenchy,不是張曼玉, Mariacaarla都穿不來。我可不會也做不來drag queen.值得參考的未必下下都是離奇衣服,styling and make up也是重點項目,襯得好,街邊貨都搬得上天橋。Sell concept的季季都有Viktor & Rolf和Undercover,如果沒了那些嚇你唔驚包回水的誇張特技,邊有咁高收視,要不是那個小提琴盒,上季Rochas邊有咁型。Runway report經常出現的一句,"take away those XXX, you'll still see some wearable clothes."萬試萬靈。
不看新裝,還有vintage這老相好,不過都就快被玩謝,早前在ebay買的vintage dior sweater已在某古著店成行成市地賣,雖沒網上般選擇多,但都足夠打擊我穿的雅興。不過論價錢,我還想買多件,粗著都抵!上得網多終於遇寶,驚世絕色中古Bernhard Willhelm sweater再現!係,又係Bernhard Willhelm,又係sweater......看我如何做偏門名牌精(現時的Bernhard Willhelm我不會買,五千多元買來搏撞衫?!)。
p.s.呀Wing,你件衫呀。

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home